Fostermedicinskt ultraljud!

Vi var som sagt var på Huddinge idag och gjorde ett fostermedicinskt ultraljud.
Det vart bara jag som fick komma in för man fick inte ha barn med sig:/
MEEEEEEEEN det va superbra, man såg allting så tydligt och fint och allt såg fint ut! 
Blev satt till 26e augusti och är alltså i vecka 21+4 nu.
Jag kom in och lade mig ner, hon lade på lite gel och satte dit mojängen då sade jag lite försiktigt att vi skulle bli superglada om hon kunde se vad det var för kön varpå hon svarade att det hade hon minsann redan sett, det första hon hade sett var nämligen en snopp i förbifarten:)
Vi väntar alltså en lillebror till Melina <3
UNDERBART ÄR BARA FÖRNAMNET!!!!
Ali är OVER THE MOON och min mamma är STOLTARE ÄN STOLT för att hon från början sagt att det skulle bli en liten pojke.


Bildbevis :) En liten snopp!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis! Vad roligt!

2012-04-20 @ 14:11:42
URL: http://nastanperfekt.blogg.se/
Postat av: Martina

Grattis grattis! Gud va roligt med en liten pojke :) Då har ni en av varje! Melina kommer bli en sån stolt och duktig storasyster! Skönt att allt såg bra ut på ultraljudet. Så glad för eran skull! Hoppas du får en härlig graviditet :) Kram

2012-04-20 @ 18:12:44
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim

Åh vad spännande! =)

2012-04-20 @ 21:05:14
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Vad kuul! :D Grattis!

2012-04-23 @ 17:41:21
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0