Fight!

Hade världens fight med Melina nyss!
Hon höll på med något hon inte skulle hålla på med, bad henne sluta flertalet gånger men hon vägrade så jag gick för att ta ifrån henne dramaten som hon försökte ha sönder.
Hon ville helt enkelt INTE släppa och plötsligt ger hon mig en örfil bara sådär, det var helt enkelt INTE OK för mig så hon åkte fort till ett hörn där hon fick sitta och skrika.
Hon försökte gå upp ett par gånger men hon åkte snabbt tillbaka då jag hade förklarat för henne att eftersom hon slog mamma så fick hon sitta där tills hon skulle be om förlåt för det är inte ok att man gör så.
Till slut satt hon kvar sedan kom hon ett par gånger och ville kramas men då sade jag att hon måste säga förlåt först så kan vi kramas sedan, något hon inte ville varför hon fick sätta sig igen.
Sådär höll det på i cirka 30 minuter från örfilen tills att hon sade förlåt och vi kramades och blev sams igen.

Det var OTROLIGT länge sedan vi haft en sån här kamp, jag minns det faktiskt inte ens när det var sist.
Skönt att det inte är så ofta för fan vad det suger musten ur en.
Jag vill ju inte vara arg på henne, helst vill jag ju krama henne direkt MEN man måste ju vara konsekvent och man måste sätta gränser så hon lär sig.
Annars tycker jag faktiskt att hon är en otroligt snäll tjej som faktiskt lyssnar på vad man säger mer eller mindre, inte alls den trotsiga tjejen från i somras/innan Ali kom hem.
Vilja har hon så det räcker och blir över fortfarande dock, fast det är ju lite av charmen med Melina:)


Min älskade lilla tjej! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Hej!



Nu är tävlingen i samarbete med Darling Express avslutad, kom in och se om du är den lyckliga vinnaren :)



KRAM

2012-04-23 @ 07:32:12
URL: http://beabofink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0