Life can change!

Livet kan verkligen ändras på en sekund!
Oftast förtränger vi den tanken, lägger den någonstans långt bak i huvudet.
Ibland gör den sig påmind, ibland MÅSTE man inse hur kort livet är och hur snabbt det kan ändras från en sekund till en annan!
Jag läste någonstans att man i snitt sover bort 27 år av sitt liv, då känns det ännu kortare helt plötsligt?!
Önskar mer än någonsin att få hem min Ali nu, krama om honom, se honom krama om Melina - bara vara en familj och njuta av varandra och den tid vi har!
Mina tankar går till M och hennes familj i DK - hoppas verkligen allt går bra och att den skyldige hittas!

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan.. Och nu händer det! <3

Håller med.. Det är helt sjukt :/. Det är den där dumma reklamen på tv som säger att man sover ca 27 år av sitt liv. Det är fan skrämmande :/. Hoppas allt är bra med dig annars, gullan! Kramar

2011-09-08 @ 11:43:59
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Stella Skoog

Nej jag har inte fått vinsten :/

2011-09-08 @ 12:27:38
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0