Ingen rubrik hittas!

Halloj folkens - vi lever:)
Melina kom iväg till dagis som vanligt imorse även om jag mår lite crappy med min envisa hosta!
Jag glodde runt lite på nätet när jag kom hem men sedan sov jag.
Vaknade, diskade och gick iväg o hämtade hem Melina! 
Nu sitter vi här och softar......
Tog lite bilder så de får ni se också:)
Annars har vi inget o rapportera faktiskt, tiden går lite långsamt nu tycker jag vill verkligen bara ha hem Ali nu! 
Ringde honom igår och snackade en stund - min Ali dos så att säga:)
Vad gör ni i höstrusket?


På väg hem från dagis!


Hej hej


Tittar på flygplan! :)


Man kan ju inte riktigt se det här men hon går faktiskt baklänges:)


Melina älskar när hon får hålla i nycklarna:)


Sötnosen nummer 1:)


Och här är vi nu och myser:)

Kommentarer
Postat av: Alfva - i preggoland!

I höstrusket försöker jag undvika att röra mig utomhus känns det som. Höll på att blåsa bort när jag kom hem från jobbet förut, det var inte skönt.

Låter inget kul med den där hostan ju, hoppas den går över snart!

Kram

2011-09-13 @ 20:23:07
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0