Fortfarande....

Jag är inte frisk ännu men jag är iaf på bättringsvägen!
Slog till på en kort promenad imorse - där märks det att man inte är frisk för jag fick ungefär 115 hostattacker på vägen men det var rätt skönt ändå! 
När jag sedan kom hem så tog jag tag i disken, när den sedan var färdig pratade jag med Ali en stund innan jag dammsög och moppade.....det såg ju ut som skit men nu är jag helt slut o känner mig febrig:/
Aja men kan iaf slappa med gott samvete imorn så jag är redo för helgen med Melina hehe fast förhoppningsvis är hon lite snällare nu med sina utbrott:) 
Väntar nu på att tiden ska gå och Ali ska få kortet så vi kan planera inför hemresan när var och hur liksom!!!!!!!

Längtaaaaaaaaaaaaaaaar så jag dör!!!
Vill bara krama om min goa gubbe NU:)
Ali <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

1 Golden Circle biljett säljes till Britney Spears i globen den 16 Oktober!

Intresserad? kommentera på min blogg eller maila mig på [email protected]

2011-09-29 @ 18:02:07
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0