Storstädning pågår!

Som rubriken säger - storstädning av rummet pågår!
Vi flyttade ju ut Patricias säng så det var rätt dammigt därunder där den stått så nu gjorde jag slag i saken och körde hela rummet och flyttade på alla grejer och sorterade i leksakerna och en massa sånt.
Bara moppningen kvar och sen måste jag även försöka tvätta under helgen!
Ska väl byta lakan också faktiskt.
SKÖNT att få det här gjort nu, har varit trött på det länge men har inte orkat ta tag i det när jag var sjuk så länge men så vill jag ju ha det fint till när Ali kommer också! :)
Åter till städningen nu - sen blir det till att bada Melina och titta på Idol såklart;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ni fått datum till när han kommer hem?

2011-10-15 @ 06:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0