Sparlåga!

Bloggen går på sparlåga!
Är helt enkelt för SLUT på dagarna efter allt Melinas trots just nu!
OTROLIGT tröttsamt.
Har somnat ganska lätt nästan hela veckan men igår så vart det kortslutning och det gick bara inte - va tvungen att ta en sömntablett o snacka lite med Ali sen somnade jag till slut.
Det var hårt o gå upp nu på morgonen dock!

Så vad ska ni hitta på i helgen?
Ja, vi skulle ju fått hem Ali IMORN men det blev ju inget av med det:(
Så det blir till att hitta på ngt så helgen går fort.
Idag/ikväll stannar vi nog hemma så som jag känner nu! Idolkväll.




Kommentarer
Postat av: Mina

Vad kul att Ali ska komma hem! Grattis! Min man kom hem efter 6 månader, var faktiskt lite jobbigt i början. Var ´lyckliga men tog ett tag att komma in i vardagslivet igen och han saknade hemlandet ganska mycket. men med äkta kärlek tar man sig igenom det :-)



Min dotter är 3,5 år nu och sen hon var 2 år trotsade hon hemskt mycket. nu har det blivit lättare även om hon såklart har sina dagar! jag förstår dig verkligen, det är hemskt jobbigt men lovar dig att det går över!

2011-10-21 @ 16:48:09
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! :D

Tänkte bara tipsa om min nya tävling. Det är busenkelt att vara med:

http://adaras.se/2011/october/vinn-en-vaggtextvaggdekor-fran-paxlux.html#comment

Har även en tävling som avslutas ikväll:

http://adaras.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-evasunderklader.html#comment



Hoppas du vill vara med! :D

Ha en awesome fredagskväll!

Kram <3

2011-10-21 @ 21:26:49
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0