Sorry.....

Förlåt mig för dålig uppdatering!
Vad kan jag säga? 
Det har varit så mycket......
Alla spänningar kring allt det här med Ali har äntligen släppt nu när han har kortet och allt är klart, vad blir kvar då? Jo tröttheten efter allt!
Sedan har vi ju varit sjuka under en tid nu även om vi är friska nu så är vi fortfarande lite hostiga.
JAAAAAAAAAAAAAA ni ser  det är lite allt möjligt så det är faktiskt så enkelt att vi är 2 trötta tjejer!
Det gör ju inte så mycket - vi ser fram emot att få hem Ali nu <3


På väg hem efter dagis idag - det är kallt nu!


Min bok!


Jag och Melina nu ikväll efter att vi badat och gjort i ordning oss för natten:)
JAAAAPP jag bjuder på det;) Hahahaha


Jag ville ta en puss bild men Melina ville hellre skicka en slängpuss till kameran!
SNOPEN MAMMA;) Hehe


Godnatt mina fina <3

Kommentarer
Postat av: malin w

ja man ser sälla dig på bilderna =) Ni är fina!

2011-10-13 @ 21:54:23
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det <3

Så sööööta så :D

2011-10-13 @ 22:07:10
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Maria

Mina fiiiiiiiiina! Jag älskar er så mycket och jag är så glad att ni finns i mitt liv! Ni förtjänar allt gott och jag är så glad att Ali äntligen ska komma hem... POK <3

2011-10-13 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0