One MAN - One Plan

Melina sov inte alls förut - vill gärna att hon gör det typ NU!
För jag har inte fått något gjort idag medan hon farit omkring o busat + varit extra kinkig.
Sedan ska jag iväg o skicka mer pengar till Ali tydligen.
Väl hemma igen behöver jag fixa till här i rummet så det är rent och mysigt till imorn.
Fixa lite tvätt, planera vad vi ska ha på oss, ordna någon mat till mig o Melina, städa toaletten, vi ska bada och ja allt möjligt.
Jag hade tänkt lägga ansiktsmask + måla naglar o tånaglar också. 
Får väl se hur mycket som hinns med:)



Kommentarer
Postat av: Julclaude

Upptagen kvinna idag alltså!

2011-10-26 @ 15:41:28
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0