Odds och betting!

Har ni erfarenhet inom odds och betting?
Det har inte jag alls faktiskt - för jag kan ingenting om det och då vill man ju inte satsa sina pengar på det heller! 
Det verkar dock som att det mest är killar/män som sysslar med just detta! 
Eller är ni av annan uppfattning?
Skulle kunna tänka mig att testa på hela grejen OM jag satte mig lite in i det hela - den stora frågan är bara NÄR skulle jag ha tid att göra det? =)
Och vad skulle man testa då? Kanske live odds? Inom sport - ja där är jag ju inte så kunnig heller även om jag faktiskt tittar på en del fotboll samt ishockey men det är inte direkt så att jag är insatt, det är bara kul att titta och se om den man håller på vinner!
De som kan verkar ju vinna en slant här och där, de riktigt kunniga verkar faktiskt vinna en hel del och vem vill inte vinna? 
Det är ju det som är roligt!
Tur att det finns många sajter på nätet där man kan läsa sig till en massa info innan man bestämmer sig för att testa på  riktigt - ja så att jag en vacker dag faktiskt kan testa mig fram lite!
Eller så får Ali testa på och så håller jag mig till det jag kan - Poker och Videoslots, ja det återstår att se!
Hoppet om den stora vinsten lever så länge jag lever hahahaha:)
Har inte ni också det hoppet?

Kommentarer
Postat av: E

har Ali fått uppehållstillstånd? :)



Fin blogg du har och jag önskar dig, din sambo och eran dotter det bästa! Blev lite rörd när jag såg du hade en insamling till att få hem din sambo, jag hade skänkt något om jag hade haft pengar, tyvärr är jag arbetslös :/

2011-10-23 @ 14:23:47
URL: http://eminas.se
Postat av: E

åh va kul! :) Näe såg din kommenar på Dennis M's blogg. Hehe...

2011-10-23 @ 14:48:30
URL: http://eminas.se
Postat av: emmiz

hej! NU är tävlingen avslutad.. ta en titt

2011-10-23 @ 15:13:41
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0