Min dag....

Dagen började 08.30 med alla morgonbestyren - sen lämna Melina på dagis!
Kände direkt att jag hade huvudvärk på ingång men tog en alvedon och åt en ordentlig frukost, tänkte det skulle gå bort då! Hoppades också på det eftersom jag skulle träffa Vanissa:)
Kollade på tv en stund medan jag väntade på att hon skulle höra av sig och sedan gick jag till centrum o mötte upp henne:) 
Det var fint väder så vi satt o snacka i några timmar, om allt mellan himmel och jord:) 
Sedan åt vi lite lunch innan vi skiljdes åt, hon skulle hem till Södertälje och jag skulle hämta på dagis.
Huvudvärken utvecklades till migrän så jag köpte ett par tabletter och nu har det släppt lite fast jag är lite tung i huvudet!
Hur som helst det var en trevlig dag trotts migränen! :) 
Borde träffa nytt folk oftare men jag är väl lite obekväm i mig själv för o göra det hehe får bättra mig helt enkelt!

Kika in hos Vanissa - hennes blogg är värd både ett och två besök faktiskt! ;)

Kommentarer
Postat av: Julclaude

Tack för idag! :D

2011-10-04 @ 18:45:34
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: M*

- sötaste headern!

2011-10-04 @ 18:56:19
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0