Love is in the air!

Jag fick somna i armarna på mannen jag älskar!
Mannen i mitt liv.....helt fantastiskt!
Och jag fick VAKNA upp i samma armar:) Ännu mer fantastiskt!
Melina skulle inte sova igår, inte alls och det skulle Ali inte heller enligt henne. Varje gång han blundade så öppnade hon upp hans ögon och sa: Pappa inte sova nu! hahahahhahaha
Kan ni gisssa att hon var så lycklig över att ha sin pappa hemma? 
Och hon var lycklig över att när hon vaknade så var det PAPPA som tog upp henne från sin säng och kramade om henne o fixade blöja + flaska o mediciner!
Det enda hon INTE var lycklig över var att hon faktiskt fick sova i sin säng igen efter 7 månader i vår säng, hon somnade ändå såklart till slut så det var ingen större fara men glad var hon inte direkt:)
Idag bär det av till skatteverket och sedan till Hagsätra!!!!!

KOMMENTERA MITT INLÄGG NU FOLKENS: http://tjockisbullen.blogg.se/2011/september/erikas-goodiebag-final.html VI VILL JU VINNA:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0