Enarmad bandit!

Ni hör ordet ENARMAD BANDIT - vad tänker ni på då?
Jag brukar tänka tillbaka på mitt första spelminne någonsin!
Det var när min mamma hade kommit från DK och hämtat mig på dagis här i Sverige, hon tog med mig ner till DK och vi åkte båt över.
På båten så tittade jag på hur folk satt och spelade på enarmade banditer, det var spännande minns jag.
En gubbe såg mig och tyckte jag skulle få prova, vet inte hur mycket han la i till mig, en femma skulle jag tro men hur som helst så vann jag, 200 kr tror jag det var.
Överlycklig var jag när jag sedan fick köpa vad jag ville i taxfree, var väl en sådär 5 år gammal så jag köpte godis såklart.


Det är nog inte många som har ett så tidigt spelminne!
Annars har jag ju spelat en hel del på Jack Vegas maskiner, där jag vunnit stort ett par gånger också faktiskt, det är ju också en typ av bandit spel! :)
Det är något  jag tycker är roligt faktiskt men sedan jag fick barn har jag faktiskt inte haft tid att gå och sitta o spela. För den delen vill man ju inte gambla lika mycket när man har barn heller!
Roligast tyckte jag nog SpinTime var eller Grodan. Älskade när man fick bonus:)
Har ni spelat någon gång?


Kommentarer
Postat av: Simone

hej,vill gärna tipsa dig om en tävling hos mig där man kan vinna en flame boy,du är väl med

2011-10-13 @ 18:41:51
URL: http://smulansbakblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0