The Plan! (s)

Ali är på väg till Nigeria i skrivande stund!
Biljetten dit köpte han med pengar jag skickade till honom, skiter i att jag måste klara mig på 600 kr resten av månaden nu och avgiften för att ansöka har han fått av sin mamma och farbror så nu håller jag tummarna att allt går som det ska samt att det går undan sedan!
Mina tankar går mycket kring Ali, särskilt om kvällarna men jag är glad att denna månad bjuder på mycket annat att tänka på som tex att min bror + familj är här o vi ska ses imorn, Maria ska snart föda (o jag ska få va med OMG spännande), Hockey VM, Eurovision, fint väder och såklart världens bästa Melina:) 
Det känns alltså som att denna månad går snabbt och nästa månad är planen att åka till Danmark o stanna där o fira Melinas födelsedag då kommer jag hem den 21a juni lr där omkring......på så sätt går nog tiden till att åerse min älskade Ali snabbare:)
Självklart ska jag ringa ambassaden o pusha på att få till en intervju snabbt o sedan till migrationsverket för att få hem Ali snabbare.....ska VERKLIGEN göra mitt bästa även med insamlingen också!
MUCH LOVE FOR ALI + alla mina läsare:)

Kommentarer
Postat av: Iris

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 23:07:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0