Intressant dag!

Det är inget jag har haft:)
Har nämligen inte gjort ngt speciellt idag!
Det blev det vanliga - plocka upp överallt, diska, dammsuga, slänga alla sopor och när det äntligen var färdigt så sov vi en stund jag och Melina.
Sedan på eftermiddagen så gick jag till affärn o köpte lite smått sen drog jag o Melina till parken o lekte tills för ett tag sedan då vi kom hem och Melina fick bada.
That´s it varken mer eller mindre......spännande va?
Kvällen blir nog inte heller mer spännande för min del!
Vad har ni haft för er idag? Det var ju ganska fint väder iaf:)


Kommentarer
Postat av: Milliez

tack så mycket! ♥

2011-05-20 @ 09:47:32
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0