Det går inge bra!

Det går inge bra alls för oss just nu!
Inte nog med att jag är sjuk, nu är Melina också sjuk.
Hon vaknade nyss och var helt febrig, tjurig och snorig.....
Som ni vet har ju hon varit sjuk otroligt mkt på ganska kort tid:(
Det var ju lite väntat att det skulle komma nu MEN likförbannat är jag grymt jävla trött på o va sjuk o ha en sjuk unge....hoppas iaf att det går över snabbt denna gången!
Hon fick iaf en ren blöja och en alvedon samt lite vatten och Bisolvon. 
Nu har hon lagt sig till rätta och ska sova igen, hoppas det går bra för jag tänkte själv duna nu!

Kommentarer
Postat av: JD | sextiofem kilo ska bort

vad jobbigt :/



ja idag hade jag vägning, precis uppdaterat :) inte så bra.

2011-05-06 @ 09:24:27
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0