Vinnaren av Spakit från Gunry!

Jessika om Tävla om ett SPAKIT från Gunry!:
Ja e me o tävlar !! :D

Motivering:
Ett härligt paket som tar hand om kroppen,
det låter ju underbart, till och med toppen.
En stund för mej själv, tid att stressa ner,
ett lugn jag behöver, ny energi att orka mer.
Jag väljer att tävla, jag hoppas på en chans,
livet är inte alltid en "rödarosordans".
Hoppas på turen, och håller tummar och tår,
att det blir jag som det underbara SPAkitet får.

Skicka iväg ett mail till mig med dina kontaktuppgifter så du kan få din vinst snarast:)
Stort grattis och tack till ALLA som var med o tävlade och såklart till Gunry för sponsringen!

Kommentarer
Postat av: Jessika

JAAAA, VA KUL.. SÅ GLAD JA BLEV NU !! :D

2011-03-27 @ 19:01:07
URL: http://piicniic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0