Talar ut!

Jag har massor jag skulle vilja skriva om!
Känslor och tankar kring både det ena och det andra men jag känner inte att jag kan göra det, det är alldeles för privat för att vara så här öppen om det!
Förutom att det är så personligt så känner jag att jag måste rikta all energi på annat håll, måste styra upp en jävlans massa i mitt/vårt liv för att bli en bättre mer funktionell Madde, både för mig själv och för andra.
Nu blir jag ju själv med Melina också, så det är bara tuta och köra på framåt, har inget val! 
Förhoppningsvis kommer jag en bit på vägen under tiden Ali är borta och sedan ska vi styra upp resten när han kommer tillbaka.
Fast det betyder inte att jag inte tänker, känner och grubblar över saker och livet för det gör jag, oftast om kvällarna!
Främst tänker jag nu på hur Ghana pusslet ska gå ihop och hur jag och Melina ska klara oss utan vår fina Ali men allt går bara man vill och vi vill mycket!
GODNATT!





Kommentarer
Postat av: Catta

Hej på dig.

Jag hamnade på din blogg av en slump och blev fast.Jag har läst massor med inlägg och ska fortsätta senare.Vissa bloggar man kommer in på har nåt extra som gör att man fastnar och vill återkomma.Din är en sån.Jag blir så berörd av att läsa att din kärlek måste åka iväg.. :(

Vet ni hur lång tid han måste vara borta? Usch så ledsamt.(Jag längtar efter min man bara han är på jobbet en dag,och kan inte tänka tanken på att vi skulle vara ifrån varann nån längre tid).Man ser ju igenom hela din blogg att ni är verkligen ett par som älskar varann och er fina Melina.Hur nån kan tro nåt annat förstår jag inte.

Jag brukar vara ganska dålig på att lämna kommentarer,men nu var jag bara tvungen.

Jag kommer att fortsätta läsa din blogg,och hoppas att ni inte behöver vara ifrån varandra länge.

Ha en fin dag//Catta

2011-04-01 @ 08:10:40
URL: http://www.cattastrofcatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0