Another day!

Ännu en dag har gått.....det går ju för fort!
Idag tog vi ut Melinas flätor för det hade börjat tova sig där bak, haha hon ville inte sitta still men det gick ju bra till slut! :)
Förutom det så har det inte hänt så värst mkt förutom att jag fått byta bajsblöja typ 5 ggr idag (o alla dar i en vecka nu) haha så mkt skit från en sån liten unge det är ju sjukt!
Slängde ihop en lasagne också som uppskattades av alla:)
Nu blir det att sova för min del, är grymt jävla trött ska ni veta!
Goodnight darlings!

Kommentarer
Postat av: Alfva

Nu blev jag riktigt sugen på lasagne! Kanske borde slänga ihop en till ikväll! :)

Kram

2011-03-15 @ 07:36:08
URL: http://Alfvan.wordpress.com
Postat av: Patricia & Wilja

Åh va fin bloggen har blivit! :D Den blev så ljus & mysig. Självklart ska ja lägga in bilder, innan den 30:e har jag som deadline o bli klar me de ja måste ;)



KRAM!

2011-03-15 @ 08:49:45
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0