En solig dag;)

All the days of our lives......
Det känns lite så nu för tiden! 
Allt går så snabbt men ändå i slowmotion!
Idag sov vi ganska länge fast ett tag trodde jag att Melina skulle vakna tidigt, jag vakna vid 08 tiden men eftersom Melina fortsatte sova så gjorde även jag det, ville ju inte väcka henne!
Jag drömde om att jag och Melina hade åkt till Ghana för att möta upp Ali och Melina hade hoppat in i hans armar så fort hon såg han, vi var vid stranden och drack smoothies och bara umgicks allihopa....haha märks det att man saknar honom något så otroligt? Synd att man måste vakna!
Sedan har vi bara varit ute faktiskt, i parken som vanligt, vad annars liksom? :)
Vi kom hem nyss och Melina sover redan, helt utslagen och grinig var hon men hon somnade ju på stört så det va skönt! 
Jag tänkte bara kika in med dagens bilder:)


Spexar sig framför kameran;)


Finns ju inte mycket som är roligare....


Om man frågar fröken Melina!


Småglor på Bolibompa....


Innan hon busar vidare!


Försöker komma undan i sin sovhörna;)


Men mamma är en alldeles för inövad paparazi;)


Kom mamma så går vi ut!!!


Sluta FOTA nu då!


Får syn på ngt roligare....


Vips så är man nere själv! ;)


En sväng i sandlådan hanns också med!


Den byttes dock snabbt med favoriten gungan:)


Vad tror ni hon tänker göra här då?


Proppa fickorna fulla av löv samtidigt som hon....


även flörtade lite;)


Det blev hon tydligen modig av....


Tror ni hon vågade?


SÅKLART hon gjorde:)


Landningen var knepig dock;) Men hon gjorde det ett par gånger till innan vi gick hem! :)


Efter en ren blöja samt rena kläder somna hon på stört;)


Kommentarer
Postat av: Jana

Vilken sötkorv! Jättefin..

2011-06-06 @ 21:18:55
URL: http://www.jana81.bloggsida.se
Postat av: Angelina

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 08:54:07
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 15:38:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0