En dag med Melina!

Here is some new pictures for you Ali <3
We miss you!!!


Hmm vem kan ha tagit denna bild? Det finns ju en ledtråd eller två!
haha


MELINA jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hehehe


Melina idag!


Min söööööööööta tjej! <3


Ut o gunga:)


Skoooooooooooj!


Melina tyckte det var ovant med sandaler i sanden hahahaha!


Oj en boll.....


Ska vi spela?


Hjälp mig upp då!


Yessssssss nu ska det åkas!


Wieee


Om och om igen = Så skoj!


Igen mamma NU!


Jag kan ju bara lyda:)


Mest för att hon älskar det....


Och jag älskar henne....


Extra mycket när hon skrattar:)


Min älskade busunge:)


Vackrare kan ingen vara!


Till slut tröttnar även den bästa (jag alltså haha) Och då får man försöka ta sig upp på annat sätt - mindre lyckat dock:)


Lite mer gungande då!


Melina sätter fart!


Hej, vad gör du?


En glad Melina avslutar dagen med ett bad! :)


Härliga unge <3


Kommentarer
Postat av: martina

Sötunge :)

allt bra med er?

kram

2011-06-05 @ 19:19:34
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0