Landat!

Nu har vi landat lite här hemma!
Tillbaka till verkligheten......det var mycket grejer att ta tag i efter 5 veckor i Danmark men nu har jag betat av det mesta och kan nu andas ut lite!
Melina har fått plats på dagis och börjar den 28e augusti, det blir spännande o se vad hon säger om det:)
Har ringt om Ali också men beskedet där var 7-9 månader handläggningstid efter att ansökan kommit in, i vårt fall från och med maj månad, det va som en kall dusch att höra men jag tänker bara ringa o ringa o ringa tills de tar ett beslut för jag vill ha hem ALI PRONTO!
Annars så ska jag försöka träffa Maria och familjen samt Sabrina med familj:)))))))))))))))))))))))) Snarast möjligt!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Min man fick uppehållstillstånd efter 3 1/2 månad och vi har inga gemensamma barn (är dock gifta) men han är syvpappa till min dotter. det viktiga är att ni ansöker om förtur!!!! har ni inte gjort det så gör det genast. enligt en tjej som jobbar på migverket brukar det ta max 3 månader att få UT om man har gemensamt barn. har du fått hem papperna om att han ansökt om ut? där kommerdet stå vilken blankett du ska fylla i. om du har ett ärendenummer så skriv ett personligt brev och bifoga skypelistor/telefonlistor och foto. det gjorde både jag o min kompis och det gick jättefort

2011-08-01 @ 08:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0