Våra dagar..

Vi är tillsammans hela tiden allihopa!
Ali spenderar så mycket tid med Melina som möjligt!
Så många I love you´s och pussar som möjligt!
Och på nätterna håller vi om varandra när vi sover!
Idag sov vi dessutom lite middag allihopa tillsammans!
Vi laddar väl upp så mycket närhet och kärlek man bara kan ifall att!
Melina mår bättre idag och har ätit massor så det är bra:)
Kul att se att ni är så otroligt många som kikar in varje dag även om jag inte direkt är så aktiv med just bloggandet!!!
Just nu är det ju helg och det händer inte så mycket, vi går o väntar in måndagen med förhoppningar om bättre besked då.....kanske kanske.....
Kram

Kommentarer
Postat av: Julclaude

härligt att läsa, hoppas allt går bra, håller tummarna :)

2011-01-22 @ 21:20:58
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: charlie

Att de ska skicka hem barnets pappa var dt dummaste jag har hört. Inte tillräckligt att man har ett barn? Ibland skiter sverige på sig med sina regler :s. jag hoppas verkligen att de ej kmr skicka hem honom utan att han stannar hos sin familj, håller tummarna!



Btw läste att du funderar på gastric bypass, testa atkins dieten innan - har info om den under kategorin "atkins dieten". Jag vägde över 124 kg och nu har man gått ner 51,4 kg



Kram charlie

2011-01-23 @ 12:18:54
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0