Tävlingsregler....

Det är hemskt kul att ni är så många som är med i mina tävlingar!
Det är lite trist dock att MÅNGA av er inte läser ordentligt eller så är ni lata hehe, jag vill hemskt gärna att man lämnar en kommentar för varje lott man ska ha vilket står klart och tydligt i tävlingsreglerna ändå är det hemskt många som skriver allt i en o samma kommentar.
Tanken är ju att det ska bli lättare för mig att dra lott.
Egentligen borde alla som inte läser ordentligt bara få en lott då, men då känns det också taskigt alltså måste jag ÄNDÅ sitta o skriva ner alla lotter.
Jag är själv med i en massa tävlingar och jag läser alltid klart och tydligt vad man ska göra för att vara med så jag förstår inte varför det ska vara så svårt för vissa?
Det är ju också lite orättvist för alla som faktiskt följer reglerna.
Vad tycker ni?
(jag är inte sur alltså utan det handlar mest om att jag själv är lite lat när jag ska dra lott hahaha)

Kommentarer
Postat av: Anna. L

Är ju slarv av oss som läser lite som vi vill men är glad att du påminde mig sist:)

2011-01-08 @ 21:27:39
URL: http://annastipsblogg.blogspot.com
Postat av: Erika-mitt nya Liv

Nu får jag dåligt samvete här! Vad slarvig jag känner mig. Jag ska genast publicera en ny kommentar! Jag har nog missat det!

Men det är ju aldrig för sent att göra rätt för sig?:)

2011-01-08 @ 23:01:26
Postat av: Erika-Mitt Nya Liv

Fototävlingen har jag i samarbete med babybjörn. Du skickar helt enkelt in ditt favoritfotografi till mig, samt publicerar den i din blogg tillsammans med tävlingsbilden+länk till mig och babybjörn. I mejlet skriver du också en liten förklaring till varför du älskar bilden, och en motivering till varför du vill vinna. Så enkelt är det :) Så kan du vinna antingen en matstol värde 2000 kr, en babysitter värde 1400 kr eller en bärsele värde 1200 kr. :)

2011-01-08 @ 23:40:11
URL: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0