Helg....

Inatt var jag uppe och spelade schack med Sabrina:)
Mest fick jag stryk men jag vann iaf ett par gånger hehehe......det var skoj iaf!
Har precis stigit upp med Melina (jag vet att jag har det lyxigt att hon sover så pass länge), ute snöar det för ovanlighetens skull ahahhaa!
Ali jobbar!
Min vinst från Likolo har kommit men det står att jag först kan hämta den på måndag? Undrar varför när paketet har kommit? Skumt!
Ingen av mina andra vinster har kommit heller, så det bör ju komma nästa vecka då kanske? Hoppas det iaf:)
Helgen blir lugn, ingenting inplanerat faktiskt!
Näpp, nu har jag en blöja att byta!
See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Julclaude

mycket du vunnit, det lönar sig att anmäla sig på massa tävlingar =)

2011-01-07 @ 13:06:44
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0