Ett mamma moment!!

Ibland kommer det ögonblick då man verkligen känner sig extra mycket som en mamma!
Jag är ju mamma hela tiden men oftast tänker jag inte på det utan jag bara ÄR!
Idag hade jag ett sånt där mamma moment.....
Melina sprang och lekte med laddaren till min mobil, vilket hon såklart inte fick men hon hann springa iväg med den och plötsligt så råkade hon slå sig själv på handen med den då kom hon springandes till mig och ville att jag skulle blåsa på den! HAHA hon visade mig att det var det hon ville genom att peka på handen o så blåste hon med munnen!
Hur söt som helst verkligen:)
Jag brukar ju blåsa på henne när hon gör illa sig och tydligen har hon fattat konceptet samt att det bara är mamma som blåser eftersom hon kom till mig o inte till Ali!
Då kände jag mig extra mycket som mamma:)


Min sötfis - jag älskar dig av hela mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Julclaude

naaw söt, barnen uppskattar mest mammor kanske för de tillbringar större delen av tiden med oss ^^



jaså har hon? shiit jag skulle har fått panik men det är väl så när man inte vet att det hör till ^^.. visst är det skojigt, kommer ihåg när Nathalie var nyfödd var jag så rädd att tappa henne =)

2011-01-09 @ 14:49:48
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: hallonmamma

<3



Vad pratar Ali för språk btw ? Kan han svenska eller är det engelska som gäller?

2011-01-09 @ 15:12:12
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0