Ännu en dag

Är nu slut!
Själv är jag helt slut i skallen nu!
Jag har ju varit med Melina hela dagen:) Hon var så glad o snäll idag fast vi gick inte ut eftersom det snöade och kändes mindre lockande då!
När vi skulle sova så kom Ali hem och förstörde allt, först o främst somnade hon senare då och för det andra mitt i all Melinas bästa sömn så ringer hans jävla telefon så högt att grannen säkert hörde och vips så var Melina vaken.
Där tappade jag humöret lite och det blev inte bättre sen heller för det skulle lagas mat - jag, det skulle badas unge - jag, ungen skulle sen kläs på - jag, sedan nattas - jag.
Allt medan Ali bara var helt apatisk. Därför blev även han skickat i säng!
Nu sover de och jag ska ha lite egen tid innan jag också ger mig för idag.....hoppas morgondagen blir lite bättre i det stora hela.
Jag kommer bjuda på lite nya bilder antagligen imorn:)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julclaude

har såna dagar med, önska Ali grattis i efterskott.. hade läst att han skulle fyllt år i lördags ;)

2011-01-04 @ 23:37:34
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0