Varför därför?

Jag har så otroligt mycket tankar!
Svårt att skriva ner dom här i bloggen - eller ja överhuvudtaget faktiskt.
Ibland händer det något som gör att man måste omvärdera sitt liv, sig själv, folk runt omkring, planer osv osv.
Det är väl en del av livet, en dag kommer det ett nytt ljus över ditten eller datten och först kanske man inte riktigt hänger med eller så vill man inte, men sen vid en punkt eller en annan så stannar man upp och tänker OM.
Vad betyder det?
Jag vill säga - inte så mycket!
Men ändå så är det något?
What´s going on in the world today?
What´s going on?
Jag vet faktiskt inte alls.....det går över mitt förstånd!
Känns väldigt kryptiskt det här men så får det vara då.....nu ska jag gå o duscha o sen ska jag kolla på Sveriges mästerkock o sen SOOOOOOVA! 


Kommentarer
Postat av: Alfva

Jag håller tummarna för att er (obefintliga) tur vänder snart!! Sen måste jag bara säga att jag är imponerad över att allt som kommer från dina fingrar inte är negativt!

2011-02-17 @ 07:30:19
URL: http://Alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0