Tisdag!

Solen skiner:)
Jag har fått gjort en del av det jag skulle denna veckan - fixat med en himlans massa papper och göra adressändring är nu avklarat.
Då är det bara resten kvar.....men en sak i taget som man säger:)
Blir skönt när veckan är över!
Vad har ni för er?
Själv har jag nyss plockat o städat lite men ska nog ta en sväng med dammsugarn också om en stund!
Här händer det faktiskt inte så mycket annars så roligare inlägg än så här blir det nog inte idag!
Ha det!



Hihi spana in min goding Melina - så liten tokig o söt hon var!  (älskar kinderna o dubbelhakan hehe vill bara ta en tugga)
Ibland saknar jag den tiden - fast hon är såklart HELT JÄVLA UNDERBAR nu med:)

Kommentarer
Postat av: Jannica

åh, va go :)

2011-02-22 @ 16:15:24
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0