Prinsessan min! <3


Igår valde Melina själv sina kläder (utom koftan), hon skulle tydligen vara en sportig prinsessa! :)
Bedårande var ju bara förnamnet även om jag kanske inte hade matchat outfiten med sportskor (hade för den delen heller inte valt att sätta på henne den när vi bara ska va hemma) haha anyways här får ni de utlovade bilderna på MIN alldeles egna prinsessa!


Hårbandet är det jag som tvingar henne att ha på sig! =)


Hon är inte så förtjust i att jag ska fota hela tiden!


Hårbandet åker av så fort som bara möjligt!


Då måste man ju kamma sig också! =)


Så där ja!


Finare kan ingen vara <3


Jobbig blixt = rolig bild


Busfrö!


Leker lite tittut med mig=)


Nästan alltid lika glad=)


Rensar porerna! haha


Titta pappa!


Snart dags för sängen! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0