Gratis är godast!

Håller ni inte med mig om att gratis är godast? (Billigast är det hur som helst)!
Ingen av er har väl missat GratisBio - har ni det så spring GENAST o spana in - klicka bara på bilden nedan!


Man kan samla ihop poäng HELT gratis (såklart) bara genom att:

  1. Bli medlem
  2. Logga in och vara aktiv - dvs gästbok, vänner, klicka på sidor m.m
  3. Vara med på olika tävlingar (där du svarar på ett antal frågor) detta tar lite tid men ger ofta bra med poäng.
  4. Du kan även få poäng genom att utnyttja olika erbjudanden och shoppa via GratisBio.
  5. Du kan blogga om GratisBio
  6. Du kan lägga upp annonser från GratisBio på din blogg.
Ja, som ni ser finns det massa olika sätt att samla ihop sina poäng - det hela är mycket enkelt och på bara 2 dagar har jag fått ihop (helt gratis - jag har inte köpt eller förpliktat mig till ngt) till nästan 20.000 poäng som jag kan växla in till presentkort eller biobiljetter!
Bli medlem du också om du inte redan är det:)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Du hade inte skickat med någon länk. Var det den här tävlingen du syftade på?

2011-02-21 @ 06:29:19
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0