Filmtips time!

Denna gång är det filmen Burlesque jag vill tipsa er om!
Ibland har jag lite svårt för Aguilera, tycker nämligen att hon kan vara lite överdriven både till utseende och när hon sjunger men jag tycker faktiskt hon är fantastisk i sin roll.
Visst det blir skrikigt när hon sjunger tidvis även i filmen men det passar typ in i den roll hon gör så det störde mig inte så värst mycket!
Cher är ju alltid Cher - behöver jag säga mer?
Filmen är nästan 2 timmar lång men det kändes inte.
Storyn var underhållande och det fanns mycket att se på i filmen - showmässigt och färgmässigt!
En hel del snygga MÄN och tjejer också för den delen.
Helt klart sevärd - 4 av 5 möjliga i betyg från mig!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kan tänka mej att det är bra show i den filmen :)



Vad roligt att du är med och tävlar! Va gärna med i mina andra tävlingar ifall du inte redan deltar i dem, och ikväll kommer goodiebag-tävlingen upp :) Lycka till! KRam, Ingrid

2011-02-12 @ 17:58:14
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: moryn

I will..

2011-02-12 @ 18:24:01
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0