3 år tillsammans....

Jag och Ali firar 3 år tillsammans - det är härmed mitt längsta och bästa förhållande:)
Aldrig har jag älskat någon så mycket som jag älskar min fina Ali.

Ibland tänker jag på vad jag kunde ha missat, för från början var jag inte alltför PÅ med det hela för jag tyckte det var jobbigt att prata engelska (var ju inte van och Alis engelska är dessutom lite speciell så det var väldigt många missförstånd och svårigheter för oss båda att göra oss förstådda i början) samt att han hade inte uppehållstillstånd vilket jag ju visste skulle bringa en del svårigheter och utmaningar.
Som tur var så var det Alis godhet som tog mig med storm, han är verkligen så otroligt snäll och omtänksam så jag glömde snabbt svårigheterna!

Vi flyttade ihop väldigt snabbt (det bara blev så) så funkade vi väldigt bra ihop och vi blev nog stärkta av att flytta ihop så snabbt ändå nu när jag tänker efter.
Faktiskt har ju allting gått snabbt, ganska direkt kände vi ju också att vi ville ha ett litet kärleksbarn tillsammans, något jag aldrig tänkt på innan - bara några månader innan hade jag skrivit här på bloggen att barn fick minsann vänta några år till meeeeeeeeeen är det kärlek så är det inte sant?

Vi fick ju vårt kärleksbarn världens finaste Melina och vi kunde inte vara lyckligare - även att få barn har fört oss närmre varandra. Vi båda älskar Melina mer än något annat och vi har alltid kul med henne, vi kan till och med sitta o skratta ut hennes utbrott och envishet - hon är helt otrolig vår lilla pingla:)

Vårt förhållande har upp och nergångar som alla andra, vi kan bli galna på varandra ibland men faktiskt så bråkar vi väldigt väldigt sällan och för det allra mesta myser vi bara och har kul tillsammans.
Jag känner verkligen att vi är perfekta tillsammans, jag, Ali och Melina, jag kan inte föreställa mig mitt liv utan de!

Vi har en del utmaningar/hinder kvar innan vi kan leva ett lite mer normalt liv tillsammans men vi är starka tillsammans och kommer klara det och snart är vi på andra sidan av det hela!
De här 3 åren har betytt allt för mig och jag hoppas på många många fler år tillsammans:)

Jag är otroligt lyckligt lottad som har mina fina älsklingar!

Så kära och lyckliga
Ali I love you!
You are my sunshine
my only sunshine
you make me happy
when skies are grey
you´ll never know dear
How much I love you
Please don´t take my sunshine away

<3 <3 <3 FOREVER LOVED <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Vanessa L

så vackert skrivet, man blir glad inombords av alla fina ord om kärleken till din underbara familj. Grattis igen på 3-års firandet. kram :) gulliga bilder oxå förresten! :P

2011-02-23 @ 16:08:18
Postat av: Alfva

Grattis på 3-årsdagen! :D

2011-02-23 @ 17:30:44
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: martina

Guud va härligt :) ni är så fina tillsammans!

hur mår ni?

lillan lika söt som alltid :)

Kram

2011-02-23 @ 18:43:06
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Julclaude

Grattis till er =)

2011-02-23 @ 21:17:39
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Cicki

Grattis. Ali är verkligen en fin människa. Han är nog det bästa som hänt dig, tror jag. Och naturligtvis Melina också......:-) Kram

2011-02-24 @ 02:39:49
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/
Postat av: Andrea

Grattis!! :)

Psst, ny tävling uppe i bloggen :)

2011-02-24 @ 12:35:01
URL: http://frusvensson.se
Postat av: martina

Hihi söt :) såklart, jag vill sprida glädje och är själv så trevlig!

Va bra! jo tack det är bra med mig.

vad har ni för er?

take care, kram

2011-02-24 @ 15:44:00
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Linnea Granström- Ebbas Mamma

Grattis! Ni verkar vara toppen fina tillsammans :)

2011-02-24 @ 20:01:41
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Grattis till er! Visst kommer det komma nergångar osv. Men det kommer bara stärka ert förhållande <3 Har ni hört mer om när han måste åka förresten? :/

2011-02-25 @ 09:16:32
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0