Melina + Dagis!


Det ska bli underbart för Melina och mig att hon börjar på dagis!
Jag är ganska säker på att det kommer gå utmärkt, tror inte det kommer vara så mycket ledsna miner från hennes håll!
Är superglad att jag haft denna tid med henne hemma, hon har utvecklats fint och vi har verkligen kunnat lära känna och njuta av varandra.
Det faktum att det bara varit jag och min tjej under dessa månader Ali varit borta har säkerligen också varit SUPER för oss två på ett sätt även om det inte känts så i och med att vi saknat han så mycket.
Innan var hon ju mest pappas tjej men nu är hon också mammas tjej, vi får se om det håller i sig när Ali är hemma igen <3

Nu är hon dock en stor tjej som vill och behöver utforska mer av världen, särskilt har det märkts efter att hon blivit 2 år för hon hittar hela tiden på nya hyss och gör hon inte det följer hon efter mig och apar efter precis allt jag gör vilket oftast innebär att hon saboterar det jag gör!
LOL som idag när jag sorterade tvätten, då var hon där och stökade till mina fina högar till en stor hög igen.
Eller när jag rensade i hennes garderob (måste btw köpa en ny större garderob) då drog hon ut saker som inte skulle ut, samma sak när jag städade i min och Alis garderob.
Det är ganska roligt men samtidigt inte för det blir ju extra jobb när man gör något!
Jag ser alltså fram emot dagisstarten:)

Idag när jag städade i vår garderob hittade jag en tröja som doftade av ALI <3
Det gjorde lite ont i hjärtat, det var länge sedan jag kände hans doft och sånna saker har jag stängt av helt men så kände jag doften och då kan man inte annat än att SAKNA som mest! 
Han har beställt det nya passet och det ska vara färdigt senast fredag nästa vecka så jag hoppas det stämmer och att allt därefter går smidigt utan HINDER! 
Då KANSKE vi är tillsammans snart igen, det är min högsta önskan!

Melina har precis försökt ta på sig dockans kläder, det gick inget vidare så hon gav upp och lade sig på golvet med dockan och meddelade mig att bebis o Nina ska sova! 
Så nu vet ni det också:)


Älskar dig mest i världen min egna prinsessa! <3

Kommentarer
Postat av: Cindy

Kika gärna in i min mode blogg! :)

2011-08-20 @ 09:42:47
URL: http://cindyvuong.blogg.se/
Postat av: Isabell

Ja, dagis kan bli skönt för er båda :-) Ska bli skönt här borta med när Benji börjar på sitt dagis. Kul för honom och skönt för mig ;_)

2011-08-21 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0