Veda Lila!

Igår fick jag hem ett paket från Veda Lila med samma shampoo och balsam som jag lottar ut HÄR i bloggen!
Har aldrig testat de förut och jag är ganska kräsen med mina shampon främst för att jag behöver något som gör håret medgörligt istället för trassligt sen är det ju ett plus om det doftar gott också.
Innan jag lade mig igår så tog jag mig en dusch och testade mina nya shampon, de doftade svagt av lavendel och när det sedan var dags att borsta håret så blev jag glatt överraskad för det var nämligen hur lätt som helst att borsta ut - vilken lycka!
Jag kan verkligen rekommendera shampoo + balsam från Veda Lila om ni är ute efter samma saker som mig:)
Tveka inte att testa ni med (ni lär inte ångra er) - HÄR kan ni beställa hem (Om ni inte vinner min tävling dvs)!!!




Betyg: 4,5/5
(det hade varit 5/5 om det hade doftat lite starkare)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0