Våran dag!

Ännu en dag som försvann!
Melina har faktiskt varit utomordentligt snäll idag och hon sov flera timmar i eftermiddags, alltså gjorde även jag det!
Jag har ju feber och ont i halsen + överallt:(
Kan inte riktigt svälja så har mest ätit yogurt idag! Inte så matigt men men......
Vi skulle videochatta med Ali men det funkade inte så bra på hans håll, dock fick han se Melina och mig i kameran och det uppskattade han såklart:)
Nu ligger Melina här brevid och ska sova och för min del blir det bara ligga o sängen o glo på tv orkar ju inte så mycket annat! :/
Imorgon kommer det upp ännu flera auktioner så bjud på mina vänner:)
Ni hittar ALLA auktioner i sidospalten samt i kategorin Auktioner!
Ses imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Cicki

Krya på dig. Kram

2011-04-13 @ 00:49:17
URL: http://cickisdesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0