Så sjukt trött.....

HEJ MAGSJUKAN IGEEEEEEEEEEEEN!

Nu är jag en bitterfitta JA! 
Melina har garanterat magsjukan IGEN, hon har rännskita så det sprutar ur henne 6 gånger idag + att hon kräktes en pytteliten skvätt tidigare vilket jag då trodde berodde på annat men nu på kvällen spydde hon ner sig själv 2 gånger!
Andra gången var efter att jag redan torkat upp och bytt rent på henne o trodde ja nu är det klart - men nej det var det inte!
Jag är så sjukt trött på det här nu ärligt talat!
Jag MINNS inte ens när hon var frisk senast och inte nog med det så är det ingen här (läs Ali) som avlastar eller hjälper......jag är sjukt trött på sprutbajs o spyor o sjukdom! BLÄH!
Sedan kan man ju räkna med att bli nersmittad IGEN......FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Ni får ursäkta mitt muntra humör men nu tycker jag faktiskt det är med all rätt! 
Jag har inte gjort annat än o byta bajsblöjor, tvätta spyor, tvätta, städa o ta hand om sjukt barn på jag vet inte hur länge o för o toppa av det så saknar jag Ali något förfärligt....vill bara KRAMAS!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Tack för drinktipset tösen! :D

Du verkar ha väldigt bra fantasi due! :)

Idag ska jag kolla på alla förslag och välja ett som är grymmast! <3

2011-04-17 @ 08:58:56
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0