Min andra halva!

Försöker hålla ett gott humör och bara köra på, försöker koncentrera mig på annat men ibland saknar jag Ali så jag dör inuti:(
Oftast om kvällarna när allt är tyst och dagen är slut, ofta när jag bara vill berätta något, något som han skulle ha tyckt var roligt, eller om jag skulle behöva en kram.
Det jobbigaste, förutom att se Melina sakna honom så mycket, är att inte ens bara kunna ringa honom o snacka när som helst saknaden blir för stor.
Min Ali är den bästa i hela världen och jag älskar honom helhjärtat <3
Får se när vi är tillsammans igen, jag och den bättre halvan av mig!
Snart - hoppas jag innerligt!!!



Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Men snyft nu ligger jag här hemma i soffan och gråter! Hoppas det löser sig snart!

Styrke kramar i massor♥

2011-04-25 @ 21:45:38
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0