Kärlek!

Det att Ali har åkt till Ghana på obestämd tid har verkligen fått oss båda att inse exakt hur mycket vi älskar varandra och vår lilla familj!
Man tänker kanske inte varje dag i vardagen på hur mycket man faktiskt betyder för varandra o hur lyckligt lottade man är att dela en sån fin kärlek!
Jag har världens tur att jag har min finaste Ali, han är verkligen min ängel, jag älskar honom så otroooooligt mycket.....så mycket att ingen annan innan honom räknas och jag känner verkligen bara att jag längtar så mkt att spendera hela mitt liv med honom. 
När han kommer tillbaka så ska vi gifta oss o jag längtar verkligen, vi har inte haft bråttom o gifta oss innan men nu känner vi båda en längtan att göra det.....vi har ju alltid vetat att vi ska gifta oss men nu känns det viktigt!
Ali känner precis likadant, han mår inte alls bra utan mig o Melina o han drömmer om oss båda två!
Så hela grejen är inte lätt men vi kommer uppskatta varandra mycket mer sedan!
Jag misstänker att jag får göra min operation utan Ali och det känns inte så bra, men det blir bra att göra den för sen är det gjort o jag längtar för om cirka ett år ska vi åka till Ghana o gifta oss därnere traditionellt (förutom borgarligt här i sommar) o då ska jag fotas en massa garanterat (för jag kommer ju va mer nöjd med mig sj då) o det längtar jag till!
Melina Melina Melina hon är det vackraste finaste beviset på vår fina kärlek, hon är bäst vår lilla prinsessa:) Ofattbart hur mkt jag älskar mitt lilla troll:) 
Vilken underbar familj jag har - längtar verkligen tills vi är tillsammans igen!!!!!!

Så kära och lyckliga



Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

hej. jag hade tänkt o betala min auktionvinst. Men jag förstår inte riktigt var. Är det på den "inslamling till Ali"-rutan som jag ska klicka mig vidare???



kram kram

2011-04-21 @ 10:09:01
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: mamma till min mulatt

ni är kärleken :) kärleken e ju de finaste som finns om man har tur :)<3 ta hand om varandra....



kram sötnos

2011-04-21 @ 12:17:05
URL: http://891213.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0