Ingen rubrik....

Efter en helvetes natt med Melina så har jag världens huvudverk!
Man blir ju allt annat än glad att man inte har sitt vanliga stöd i Ali här när det är så jobbigt.....
Han brukar ju va med Melina mycket just på morgonen faktiskt o det var nog delvis det hon grät över också kan jag  tänka mig, att hon inte förstår vart pappa tagit vägen!
Hur som helst så ringde jag till Ali, han är nu i Kumasi med sin familj och de alla mår bra....Melina fick prata med honom en stund och då börja jag gråta för hon satt o bara skrek Ali Ali Ali Ali Ali:( 
Vi pratade i nästan 20 minuter, han ska försöka fixa så vi kan videochatta en dag så Melina får se honom också!
Nåja, jag ska försöka vila lite här snart o se om huvudverken går över!

Kommentarer
Postat av: Julclaude

Och andra sidan är det nog rolig för hans familj att få träffa honom igen.

2011-04-08 @ 17:07:04
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Julclaude

Kan inte föreställa mig vad du går igenom just nu och hur mycket du lider, men jag är säkert att du kommer klara detta och jag hoppas och håller alla tummarna att han snart är tillbaka hos er. Så synd om Melina just nu för även om hon inte förstår än kommer hon börja undra vart Ali är nånstans då hon är van att se honom varje dag, som sagt så kan jag inte föreställa mig hur jobbigt det är :(. Och om du vill träffas så finns jag här det bara säga till, vi kan fika och prata elr nåt sånt.

Kram

2011-04-08 @ 17:07:42
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Usch, de måste va jätte jobbigt :(

Och man blev ju inte mindre känslig när man blev mamma direkt ;)



Blir en lugn helg, fixa lite med bilen innan försäljning!!

Själva då!?

2011-04-08 @ 20:01:57
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Elina

Usch så jobbigt. Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas. :( Men snart är han hos er igen, och du har alla dina läsares stöd till dess! :)

2011-04-09 @ 00:50:01
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0