Denna dagen....

Jag och Melina var ensamma hela dagen idag också!
Melina är fortfarande sjuk, väldigt snorig (tjock och gult) och ögonen är fortfarande inte bra heller, idag började hon även ta sig till ena örat och grina lite som att hon hade ont, tänkte att det är öroninflammation men nu sedan hon vaknade efter middagen så har hon inte tagit sig till örat igen!
Vi får se hur hon känns imorgon för om hon inte är bättre då så får vi gå till vårdcentralen!
Vi ringde till Ali på eftermiddagen, de planerar bröllop för fullt där, Melina blev glad att få höra hans röst.
Inatt när hon låg och sov ropade hon efter Ali i sömnen, det är tragiskt tycker jag att det ska behöva vara så, man märker ju klart hur mycket hon saknar honom:( Det är det som är värst!
Imorgon skulle han till konsulatet i Accra, dock får vi se hur det går, det beror på hur mycket det kostar att lämna in ansökan för han har inte så mkt pengar! 
Jag hoppas på det bästa och hoppas han ringer mig när han vet mera!
Vad har ni gjort i helgen?
Vad kul att ni är så många nya prenumeranter via bloglovin förresten - det gör mig glad:)

Kommentarer
Postat av: ★Fam. Bus★

Aha... Är hon sjuk :( Stackarn, hon får krya på sej lilltjejen...

Skitcoolt att han redan kan lite engelska :) Kanonbra! kram kram

2011-04-10 @ 19:38:03
URL: http://familjen-bus.com
Postat av: Fröken M

Stackars liten som är sjuk och det är klart att hon saknar sin pappa !! Jag hoppas verkligen att allt löser sig för er !! Kram

2011-04-10 @ 20:56:55
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0