Dagen som försvann!

Det gör de flesta dagar nu för tiden tycker jag!
Det finns grejer o göra hela tiden och när det inte finns något o göra så är vi ute med barnen!
Det är rätt skönt ändå att dagarna försvinner för då går ju tiden lite snabbare.....
Då hinner jag inte tänka så mycket på Ali under dagen men det kommer ju om kvällarna istället när alla sover, det som brukade vara "vår" tid tillsammans....då saknar jag honom som mest!
Vad mer ska jag säga?
Just det kan ju berätta lite om Melina......
Hon pratar en himlans massa nu, en massa enstaka ord (det kommer nya hela tiden så orkar inte rabbla upp) men även ett par hela meningar har tillkommit nu var den mest populära är "titta på den" :)
Hon kan allas namn här hemma även om hon inte uttalar de perfekt, Sarah lärde hon sig först av alla sen säger hon Faja om Sefanja och Patica om Patricia och sig själv kallar hon för Menina eller ibland bara nina:)
Eftersom hon sover brevid mig nu i min säng så brukar hon varje morgon när hon vaknar väcka mig med en fet puss, så jäkla gullig!
Idag så såg hon ett litet sår på min panna, då peka hon o sa "ont" o så blåste hon på det haha hon är så rar min älskade unge:)
Nu ska jag nog ta o sova en sväng är riktigt trött efter dagens bravader!
Godnatt fina ni!

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Jajamen =) Jag såg de, fixar in betalningen så fort jag vaknar imorgon bitti - samtidigt mailar jag över mina uppgifter till dig. Har inte pallat göra det ikväll pga att jag fått anfall av tietze flera gånger, det kommer direkt jag gör nåt. så jag ska ta mina krämpor o krypa till sängs - men imorgon runt 10tiden sitter pengarna på Alis insamling ;)

Kram!

2011-04-23 @ 01:37:53
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Jopp, nu vet du vad det är ;) Preciiiis vad du misstänker ;)

2011-04-23 @ 11:25:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Jag hoppas ni kan vara tillsammans snart!

2011-04-24 @ 10:17:51
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0