Dagen i bilder....

Så där ja folkens! 
Nu kommer vår dag i bilder (vet iaf minst 1 person som väntat på de) hehe:)
ENJOY!


Min ängel igår! :)


Melina förstod inte hur man skulle gunga själv därav minen:)


Så jag fick gunga henne....då förstod hon det roliga:)


Sluta ta kort nu då - kom o gunga mig!!!


Drog helt enkelt till de vanliga gungorna som hon älskar:) HÖGT ska det gungas då!


Wiiiie brukar hon säga...


Älskar det verkligen! hehe


Annars älskar hon att spana in de större barnen....lite på avstånd.....


Till en början iaf för sen tar nyfikenheten över:)


Åh de där paparazi är överallt juuuuu!


Sand är himla skoj också....


Haha HÄRLIGA unge....


Spanar nyfiket på vad tjejerna gör i gräset....


Spanar fortfarande på tjejerna.....


Hey - var tog alla vägen? (tjejerna försvann)


Då kan man ju spana in grabbarna som spelar fotboll:)


Efter några timmar i lekparken o 1 kg sand i hår o kläder är ett bad ett måste!


Något Melina är helt med på:)


Det älskar hon nämligen också....som ni ser:)


Min lilla fisk:)


I´m lovin it....


Är man törstig så är man....hehe


Lilla sjöjungfrun?


Välkommen upp till ytan! :)


Hahaha kolla in minen:)


Bustjejen nummer 1:)


Älskar dig så....


Du är det vackraste och bästa i mitt liv <3


Efter en timme i badet ska man smörjas och på med pyjamas:)


Lite lek!


Och lite Bolibompa mys innan sovdags:)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för det! =D Lika underbart varje gång! Finaste Melli!

2011-04-24 @ 01:31:22
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Var det något mysigt som låg i påskäggen ? (:

de äggen som tog min uppmärksamhet var de som gjorde ont i stocken!

2011-04-24 @ 08:48:06
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

<3

2011-04-24 @ 10:15:20
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: martina

Kul med massa bilder :) jättefina!

Melina är så fin!

Hur känns det nu utan din pojkvän och hur reagerar melina på det?

Allt bra med er annars?

kram

2011-04-25 @ 21:12:52
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0