Blir helt rörd....

Besöksrekord idag på flera hundratals läsare + många nya följare och SHIT vad ni är duktiga på att buda!
Imorgon kommer det upp fler auktioner, det är otroligt vad fina människor och företag det finns blir alldeles rörd av detta!
Blir nästan gråtfärdig:)
Jag är dock VÄLDIGT dålig, pang sade det idag o så var jag sjuk som bara den, har huttrat hela kvällen, har ont i alla leder i kroppen och är bara helt svag allmänt.
Just ja, så har jag ont i halsen IGEN - tack för den televerket!
Ali var tillbaka i Accra idag - endast för att få veta att konsulatet där har stängt och han måste bege sig till Nigeria, tack för den också, 4 dagars bussresa är det dit men vi ska se om det inte finns ett närmre alternativ!
Nu ska jag nog försöka sova, iaf krypa ner under täcket, hoppas jag mår bättre imorn!
PUSS PÅ ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: moryn

Vad jobbig situation ni befinner er i.. men förhoppningsvis så går allt fort. kämpa på. kram

2011-04-11 @ 23:57:02
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Hoppas att du frisknar i snart. Och grattis till de nya besökarna och till auktionen som går bra. :)

2011-04-12 @ 09:16:47
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Alfva

Å nej, så tungt! :(

Din (mammas) insamling bara strular för mig när jag vill skänka pengar.. Ska göra ett nytt försök snart, men bara så du vet att jag inte glömt dig!



KRAM

2011-04-12 @ 09:26:13
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0