Poff sade det

Och så var dagen slut typ!
Jag har bara hängt med Melina, batterierna i kameran DOG så det blidde inga bilder!
Men vi har haft mysigt. Känns dock lite halvdant eftersom Ali skulle ha varit ledig hela helgen men nu är han bara ledig imorn=(
Det har alltså varit jag o Melina hela veckan, och blir så även hela nästa vecka eftersom det är hans helg då också. Fast vi ska åka till min pappa nästa lördag allihopa, han fyller nämligen år i veckan=)
Nej, nu har Melina druckit upp sin välling så nu ska det nattas!
Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Kids By Me

Hej tjejen! Kul att höra från dig! Det var satans dyrt att använda internet på hotellet och det finns typ INGA nätcafèn i NY! Helt sjukt! Hur är det med er då och underbara familjen?



PUSS!!

2010-09-11 @ 21:06:49
URL: http://kidsbyme.blogg.se/
Postat av: Kids By Me

Tackar! =) vad tror du om att jag fortsätter med såna filmer ;D

2010-09-12 @ 01:21:13
URL: http://kidsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0