Klääääääääder!

Egentligen är jag ganska kräsen med kläderna jag köper till Melina, av flera anledningar....
Nummer ett så måste det vara snyggt, oavsett om det är billigt eller dyrt och sedan får det faktiskt inte vara för dyrt, speciellt inte nu när hon mest växer ur allting för att inte tala om hur hon kan grisa ner sig själv (Ali är också duktig på att grisa ner henne).
Enstaka plagg här o där hittar man, online shopping dvs, men det blir för dyrt med frakt och expiditionsavgifter att bara ta ngt enstaka plagg från varje sida.
Lindex, Kappahl och HM har bra och fina kläder till rimliga priser, och man hittar många bra fynd där särskilt bas kläder=) Och en del finns ju på Ica Maxi ibland, jag älskar deras pyjamas tex.
Men det är nog därför jag fallit in i Tradera träsket haha....man kan verkligen fynda och man bjuder såklart bara på det som är snyggt/prisvärt.
Jag har aldrig letat kläder inne på PoP, mest för att när man tittar in så ser det bara randigt ut, och en del randigt är ju snyggt, men det är inget jag direkt har råd med i längden heller. Men så har jag ju sett en del grejer på Tradera som faktiskt inte är randigt, och som faktiskt är hur snyggt som helst=) Att jag sparar en massaaaaaa pengar är dessutom FINE WITH ME! =)
Nu får Melina en väldigt fin garderob, med blandade kläder och jag älskar det!
Har ni gjort riktiga fynd på Tradera också?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0