Hemma!

Hej hej!!

Ja, nu är vi hemma igen! Och vi har varit det en stund, men jag har badat Melina och gett henne mat, så nu ligger hon i sin säng redan!!! MEN hon var så trött, inte sovit alls idag eftersom vi var hos min pappa. 
Hon hade dock hur kul som helst med Cicki idag, vart än Cicki gick så följde hon efter, så de har skojjat, busat, sjungit och lekt tillsammans.
Pappa ville hon mest bara undersöka lite på håll idag, haha så det kan svänga från den ena gången till den andra, men det var ett tag sedan vi var där sist! 
Jag hade med mig datorn dit, för behövde uppdatera virusprogrammet....då är det bra tur att man har en sån kunnig pappa=) TACK=)
Sedan var vi en sväng på Willys allihopa innan jag fick skjuts hem.
Jag hade med mig kameran, men ibland glömmer man bort att fota och ibland så ids man bara inte. Haha!
Vi var och hämtade ut ett paket också idag, nämligen klänningen som jag har visat er innan, wihoooo=)

Hörs kanske lite senare!
Ps. Nu hoppas jag bara att Melina inte behöver vakna när Ali ska till jobbet snart! OCH vet ni BTW vilken karl jag har? Jo han hade STÄDAT OCH DISKAT.....han är ju så BÄST! LOVE HIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0