Glaaaad Madde!

Hej!!!

Jag är otroligt glad idag, det känns väldigt skoj att få hålla i en tävling här på bloggen!
Speciellt skoj för en av er som läser/följer bloggen, som kommer kamma hem en väldigt fin vinst kan jag lova!!!!
Precis vad som behövs på hösten, nytt liv i bloggen, nu är jag sugen på ny design också!
Hur som helst, annars har detta varit en lugn dag faktiskt, var en sväng ner till affären för att köpa salt.....man kan ju inte laga mat utan salt!!!!???
Nu blir det mat, ris, kyckling och currysås....minus kyckling för min del!
Efter det ska Ali till jobbet och då ska jag natta Melina (den vanliga visan).


Ciaooooo

Kommentarer
Postat av: moryn

men vad ere för spännande tävling??!

2010-09-15 @ 08:17:56
URL: http://moryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0