Veckan som gått

I BILDER!
Har ingen direkt skrivlust alls, meeeeeeeeen lite bilder kan man ju bjuda på iallafall=)
ENJOY!!!!!!!


Väldigt allvarlig pose! Hon ser måttligt road ut att jag ska fota!?


Heeeeeelt inne i TVn!!!


Efter att jag ropat på henne med olika röster 10 tal gånger vänder hon sig äntligen bort från TVn!


Min underbara tjej.....DU är allt för mig! <3
Så här leker man!!!


När jag ville prova tog hon in den under bordet! HAHA


Snaaart har hon munnen full av tänder!!! Och hon visar dom gärna....allihopa=)


Har nattat Melina MED PYJAMAS PÅ. Plötsligt hör man henne skrattandes för fullt....vänder mig om och ser detta, tydligen jättekul för hon fortsatte skratta med pyjamasen på huvudet medan jag hämtade kameran och tog bild


Då plötsligt tittar hon fram!!! Min vackra, glada och tokiga tjej! =)


Morgonmys!!!


Chilliiiiin OUT!


JAPP FOLKENS! Denna tjej kommer ur både kläder och blöja på egen hand nu!
Melina är sin pappa upp i dagen! Hittade henne så här en natt, tänkte oj vad varmt det måste bli därinne och dessutom kallt för fötterna så jag tog filten och lade den fint på henne.......YEAH RIGHT! Hon drar den över huvudet igen och sover vidare.....Ali sover ALLTID med täcket över huvudet!


Hej!! Pappas kyckling är gooood! Sööööööööta unge!


Just precis!!!!


Hey man!!!


Melina försöker berätta något för mig, vad vet jag inte riktigt men det ser viktigt ut! (synd att bilden är suddig).


Men sedan gnagade hon vidare på kycklingen!


SÅ SKOJ!!!

Kameran lockar till bus ibland också=)


Humöret kan dock skifta SNABBT!


Och lika snabbt igen! Haha tur det! =)


Åh mamma inte igen snälla hehe!


Vad ska den här minen betyda? Och ser det inte ut som ett LOSERtecken? HMMM


Haha! That´s my girl!


En bild från imorse! Haha tror ni blixten störde henne något?


Kommentarer
Postat av: Isabell

Så himla underbar ..jag dör!!!

Funkar MAM flaskorna bra tycker du?

Vad många tävlingar du är med i hihi, kul!

2010-10-05 @ 11:17:03
Postat av: Alfva

Jag är SÅ imponerad att ni klarar av att natta henne i en liten 1:a så du anar inte!



Men vad är det här för något med Ali? :( Låter ju inte alls som något roligt! Har han inte uppehållstillstånd?

2010-10-05 @ 13:37:19
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Vad söta bilder :) Du har en utmaning i min blogg! :)

2010-10-05 @ 15:33:25
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Madde

Så söt :)



Kikar runt på fler som använder bloglovin och föräldrabloggar. Så lämnar ett spår här med. Ha en fin kväll :)

2010-10-05 @ 22:00:08
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: hallonmamma

Hej! Vad kul att du läser min blogg. :) Din dotter är verkligen hur gullig som helst! Vet inte om jag tidigare har vart in på din blogg, men I like it :D Vart kommer din dotters pappa från?

2010-10-07 @ 09:36:41
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0