Utmaning!

4 TV program 
Greys anatomy . Unga mödrar . Paradise Hotel . Idol

4 saker jag gjort idag 
Varit på banken. Bäddat rent i sängarna. Pratat i telefon. Busat med Melina.

4 saker som jag längtar efter 
Uppehållstillstånd . Större lägenhet . Min operation . Min familj.

4 saker på önskelistan 
Ny sittvagn till Melina . Nya sängkläder/handdukar . CK in2her parfym . Pengar

4 saker som jag avskyr 
Spindlar/kryp . Vintern . Byråkrati . Orättvisor.

4 saker jag tycker om att göra 
Umgås med familjen (inte bara vi här hemma utan alla i familjen) + vänner
Laga mat (inte varje dag men när man har inspiration för det)
Glo på en massa serier eller bra film.
Få fotmassage! =)

4 saker jag ätit idag 
Stekt potatis . En Dumle . En Clementin . Inget mer än så än så länge men ska äta middag snart.

4 utmanade 
Den som känner sig manad!

Kommentarer
Postat av: Linnea♥

Fion blogg!

2010-10-05 @ 20:12:21
URL: http://lillislinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0